"Spałam i śniłam, że życie jest przyjemnością, obudziłam się i spostrzegłam, że życie jest służbą na rzecz innych.
Służyłam i zobaczyłam, że służba jest przyjemnością."

Matka Teresa z Kalkuty



wtorek, 7 listopada 2017

Z WIZYTĄ W SOPOCKIM SCHRONISKU DLA BEZDOMNYCH ZWIERZĄT

9 listopada 2017 roku klasa 4TL oraz 16 listopada klasa 2TI odwiedziły Sopockie Schronisko dla Bezdomnych Zwierząt.
Młodzież zapoznała się z funkcjonowaniem placówki i jego mieszkańcami.
Dzięki karmie zebranej przez uczniów i nauczycieli naszej szkoły, bezdomne zwierzęta przetrwają jesienne tygodnie.
Zachęcamy innych uczniów szkoły, aby poszli naszym śladem! Razem możemy zrobić więcej!

ZOSTAŃ WOLONTARIUSZEM!!! Jak?
WEJDŹ NA STRONĘ SCHRONISKA: schronisko.sopot.toz.pl

I TY możesz wyprowadzić podopiecznego schroniska na popołudniowy spacer!!!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz